باختیم:(...ولی اشکال نداره...:)+مصاحبه ی محمد موسوی+تحلیل fivb +مصاحبه ی امیر
درباره وبلاگ

سلام...... اين وبلاگ كاملا دوستانست براي همه ي واليبيال دوست ها............ خبر هاي به روز و درمورد خود واليبال هر چي كه مربوط به اين ورزش جذابه!!!!% خواهشا خواهشا و خواهشا اگه استاد هايي كه تو اين كارن راهشون ان طرف ها افتاد نقص هاي كارمون رو بگن و حالمون رو خوب كنن..... اميد وارم بتونم نقش كوچيكي رو تو شناخت و عرضه ي اين ورزش نازنين داشته باشم. يا علي!!!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بال بال.........والبال و آدرس volleyball.sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 168977
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1



بال بال.........واليبال
..................((دنياي واليبال)).....................

سلام دوستای گل خود خود خودم...

خوبیـــــــــــد؟؟؟امتحانام امروز تموم شد...راحت شدیم...

خب بازی با روسیه هم که انجام شد...دبروز 3-0 باختیم و امروز 3-1...

اما اشکال نداره...ما که از اولشم توقع برد نداشتیم...امسال اولین سالیه که رفتیم لیگ جهانی...با این همه بازم بچه ها عالی بازی کردن و نشون دادن که ایران کم تیمی نیست.......عالی بووووووودن..عالــــــــــــــــــی...خدایی امروز ست سوم سوسک کرده بودنشون......باریکلا...واقعا افتخار میکنم به همشون...وااااايييي هر چه قدر بگم عالي بودن كم گفتم هم خودشو هم بازيشون.......ایشالا صربستانو اینجا کن فیکون میکنیم...من که مطمئنم صربستان اینجا نمیتونه بازی خودشو بکنه...با تماشاگرای ما هر تیمی با هر عظمتی دست و پاشو گم میکنه...روسیه اصلا تماشاگر نداشت که......و حالا همه در انتظـــــــــار 31 خرداد برای حضوری باشکوه....خداکنه رییس جمهور جدید به بانوان احترام بذاره رامون بدن...
حالا همه به افتخـــــار ایران و بروبچه های با غیرتی که با دل و جون بازی کردن یه کف مرتب بزنن....

***شیـــــــــــــــــــره ایــــــــــــــــــران ***


 روسیه – ایران   پیش از آغاز دومین مسابقه  عکس 10



اون موزریسکی با اون قدش واقعا که بازیکن به درد نخوری بود...بخدا اگه من اون قدو داشتم...اصلا من نه...اگه بچه های ما اون قدو داشتن بهترین بازیکن جهان می شدن...همه سرویساشو میزد تو تور...بااون قدش خجالت نمي كشه.....اَه اَه

 "" دوستـــــــــان لطفــــــا نظريادتون نره"
 
 

موسوی :روسیه با قدرتش اجازه خودنمایی به ما را نداد / اشتباهات فردی دردسر ساز شد

ورزش > والیبال - محمد موسوی عراقی سرعتی زن تیم ملی والیبال قبل از بازی ایران با روسیه، خیلی خوش بین بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او معتقد بود با آمادگی که والیبالیست ها در اردوها و بازی با بلغارستان به دست آورده بودند، ایران مقابل روسیه نمایش خیلی خوبی دارد.پیش بینی او درست ازآب درامد. هرچند نتیجه دو بازی باخت بود.البته ملی پوش ایران معتقد است قدرت روسیه به آنها اجازه خودنمایی نداد.از طرفی اشتباهات فردی او همقطارانش مایه دردسر تیم شد.مساله ای که خودش هم از آن ناراحت بود.
*بازی دوم چطور بود؟
خوب بود.ولی ما باز هم نتوانستیم توانایی اصلی تیممان را بروز دهیم.البته فکر می کنم قدرت زیاد روسیه بود که اجازه نداد توانمندی بچه های ما بیشتر به چشم بیاید.
*بازی دوم چه فرقی با بازی اول داشت؟
بازی اول سخت تر بود. چرا که شناخت زیادی از روسیه با ترکیب جدیدش نداشتیم.همین مساله، استرس بچه ها را بالابرده بود. اما در بازی دوم دیگر شناخت ما کامل شده بود و راحت تر بازی کردیم.
*با این حال بازی اول را راحت تر شروع کردید .در ست اول بازی دوم استرس بیشتری داشتید .
به نظرم بازی اول برای ما خیلی سخت تر بود. فکر می کنم در بازی دوم راحت تر بودیم.
*ست سوم بازی اما اوج کار تیم ایران بود.برد این ست به خاطر برتری ایران بود یا روسیه فرجه داده؟
هیچ تیمی دلش نمی خواهد ست بدهد. در ست سوم بازی ،بچه ها واقعا عالی کار کردند و بردند. ما خودمان ست را بردیم ،روسیه به ما ست نداد.
*چرا در بقیه ست ها این اتفاق نیفتاد.در واقع بازهم اشتباه زیاد کار دست بازیکنان داد؟
بله.اشتباهات فردی بچه ها گریبان تیم را گرفت.کارهای تکنیکی واقعا خوب انجام می شد.ما توپهای برگشتی زیادی از روسیه می گرفتیم ولی سر اشتباهات فردی به هدر می رفت.
* دستپاچگی و عجله چقدر در اشتباهات تاثیر گذار بود؟
به هر حال ما برای اولین بار پا به لیگ جهانی گذاشته ایم.واقعا بازی در این رقابتها استرس زیادی دارد که نتیجه اش بروز اشتباهات بود. به امید خدا رفته،رفته بهتر می شویم.
*خودت هم اشتباه داشتی؟
فرقی نمی کند. منم اشتباهات بدی داشتم.
*ولاسکو به خاطرهمین اشتباهات عصبانی بود؟
ولاسکو عصبانی بود اما نشان نمی داد.او تاکید می کند که باید از این بازیها درس بگیریم.
*انعکاس بازی تیم ایران در روسیه چطور بود؟
روسها تماشاگران خوبی دارند.آنها در دو بازی تیمشان را تشویق می کردند. در رالی های طولانی هم که ما برنده می شدیم ما را تشویق می کردند. جو خوبی در سالن بود.
*بازی با روسیه پیشرفت والیبال ایران رابه دنیا نشان داد؟
ما به اینجا رسیدیم اما کافی نیست.کلی راه مانده تا به سطح اول دنیا برسیم.باید بیشتر روی تمرین و بازیها تمرکز کنیم . البته از لحظه،لحظه استفاده ببریم تا بتوانیم جلوی تیم های بزرگ دنیا قد علم کنیم.
*فکر می کنید در بازی با صربستان پیروزی سهم ایران باشد؟
به امید خداچرا که بازی در سالن 12 هزار نفری ازادی است وبا حضور تماشاگران،شرایط کلی فرق می کند. ما برای برد بازی می کنیم. اما هر چه خدا بخواهد همان می شود.

 
منبع : خبر آنلاین

 


 

 

تحلیل FIVB از دومین بازی ایران و روسیه

تیم ملی والیبال روسیه قهرمان المپیك 2012 لندن شانس پیروزی ملی پوشان ایران را با پیروزی سه بر یك این تیم از بین برد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در گزارش فدراسیون بین المللی والیبال آمده است: سرگی ماکاروف و تیمش هفته اول لیگ جهانی را بدون شکست سپری کردند. روسیه در دومین دیدار خود سه بر یك و با امتیازهای (25-23، 25-22، 17-25، 25-18) به پیروزی رسید.
امتیازآورترین بازیکنان این دیدار نیکولای پائولوف (21 امتیاز) از روسیه و امیر غفور (15 امتیاز) از ایران بودند.
در ست اول تیم ایران چهار بر هفت به دلیل اشتباه روس ها در سرویس هایشان پیش بود. ملی پوشان والیبال ایران سعی کردند با اسپک های خوب خود امتیاز های خود را حفظ کنند، اما در وقت استراحت دوم، روسیه  16بر 15 پیشی گرفت. گرچه ایران در حملات خود پیشرفت هایی حاصل کرد، اما پائولوف روسی و تیمش جواب حملات ایران را به خوبی دادند تا اینکه ست اول 25-23 با اختلاف امتیاز نزدیک به سود روسیه رقم بخورد.
در ست دوم ایران چهار بر 10 عقب بود که ولاسکو دومین وقت استراحت را برای تیمش درخواست کرد. امیر غفور تا آنجایی که می توانست به تیم کمک کرد تا تیمش را به امتیاز 18-17 برساند، اما باز هم این روسیه بود که 25-22 نتیجه ست دوم  را از آن خود کرد.
تیم ایران ست سوم را طوفانی آغاز كرد و در وقت استراحت تکنیکی اول 2-8 جلو بود. ورنکوف با سه جابجایی خود هم نتوانست جلوی خشم ایرانی ها را بگیرد و تیم میزبان نتوانست جلوی ایران را تا امتیاز 16-5 هم بگیرد. عادل غلامی آخرین امتیاز ست سوم را 25-17 به سود ایران به ثبت رساند.
از توپ هایی که خیلی سریع در دوطرف زمین پاس داده می شد معلوم بود که هر دو تیم در ست چهارم مضطرب هستند. نیکولای پائولوف در هماهنگی تیمش بسیار کوشا بود تا اینکه توانست فاصله اختلافی 15-10 را برای تیمش ایجاد کند. روسیه کنترل بازی را بعد از آن به دست گرفت تا اینکه سرانجام پیروز شد.
روسیه جمعه هفته آینده میزبان صربستان خواهد بود؛ ایران نیز به خانه برمی گردد تا در 31 خردادماه (21 ژوئن) میزبان صربستان باشد.




امیر غفور: در روسیه توپ را گم می‌کردم!

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران درباره دلیل آمار خطای بالای سرویس مقابل روسیه گفت: به دلیل طراحی سالن هنگام زدن سرویس پرشی توپ را گم می کردم!
امیر غفور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: نخستین تجربه ایران در لیگ جهانی والیبال را پشت سر گذاشتیم. بازی در خانه حریف بسیار دشوار بود و فشار زیادی روی تیم ایران آورد. اما تجربه خوبی از همین دو مسابقه کسب کردیم. تیم ایران بد بازی نکرد. حتی تا امتیازهای 20 هر ست پایاپای حریف پیش می رفتیم. اما در امتیازهای پایانی تجربه تمام کردن کار را نداشتیم. حتی خودمان هم متوجه شده بودیم که انگار بردن بازی در امتیازهای پایانی را بلد نبودیم. شاید نیاز داشتیم در امتیازهای پایانی برنامه متفاوتی را پیاده کنیم.
وی درباره آمار بالای خطای سرویس تیم ایران مقابل روسیه خاطرنشان کرد: سرویس ما و روسیه خیلی خراب شد. یکی از دلایل این موضوع به طراحی سالن بر می گشت. سالن مسابقه خیلی بزرگ بود و سقف بلندی داشت. همین موضوع موجب می شد که سرویس زدن دشوار باشد. وقتی برای سرویس های پرشی توپ را بالا می انداختم آنقدر سقف سالن بلند بود که توپ را گم می کردم. تاکتیک تیمی ما هم این بود که سرویس های خوبی بزنیم تا دریافت های حریف نرسد و دو دفاع جفت شود و اسپکرهای حریف را دفاع کنیم. به همین دلیل سرویس ریسکی می زدیم اما به هر حال سرویس های پرشی و موجی ما آمار خطای بالایی داشت.
قطرپاسور تیم ملی والیبال ایران با اشاره به دفاع بلند قامت روسیه ادامه داد: دفاع روس ها از قدیم الایام معروف است. آن ها قد بسیار بلندی دارند و تنومند هستند. وقتی دو دفاع روی تور این تیم کنار هم قرار می گیرد اسپک زدن برای حریف کاملا مشکل می شود. البته ما برای این موضوع برنامه داشتیم. ولاسکو گفته بود که اگر دفاع روی تور جفت شد تنها برنامه این باشد که روی دست دفاع آن ها نتیجه بگیریم.
غفور درباره برنامه های فنی روسیه گفت: بالاخره حریف روی تک تک بازیکنان ایران آنالیز و برنامه ریزی کاملی داشت. همانطور که ما تیم آن ها را آنالیز کرده بودیم آن ها هم شناخت کاملی از تیم ایران داشتند. قطعا فیلم بازی های دوستانه ایران و بلغارستان را تحلیل کرده بودند و با شناخت به مصاف ما آمدند.
وی درباره میزبانی ایران مقابل صربستان هم گفت: قطعا همه بازی های ایران دشوار خواهد بود. صربستان در نخستین گام خود دو بار کوبا را در خانه اش شکست داده است. همین موضوع نشان می دهد آن ها تیم بسیار خوب و قدرتمندی هستند. البته ما در تهران قطعا بهتر بازی می کنیم. چون با شرایط سالن و جو هواداران آشنایی داریم. از طرفی تماشاگر هم کمک می کند که صربستان را بیشتر از پیش تحت فشار قرار دهیم.
پشت خط زن تیم ملی ایران در تحلیل فنی تیم والیبال صربستان اظهار کرد: آن ها دو بازیکن سرعتی خیلی خوب در اختیار دارند. اگر به یاد داشته باشید فینال مسابقات نوجوانان جهان ما به صربستان 3بر2 باختیم. پشت خط زن آن ها که حالا در تیم ملی بزرگسالشان بازی می کند در آن مسابقه خیلی خوب توپ گرفت. حالا قطعا تجربه بیشتری کسب کرده است. آمار او را مشاهده می کردم حدود 25 امتیاز مقابل کوبا بدست آورده و امتیاز آورترین بازیکن میدان شده است. او بازیکن خوبی است اما قطعا ما اجازه نمی دهیم مقابل ایران هر کاری خواست انجام دهد. البته پاسور صربستان هم در لیگ ایران بازی می کند. هم او ما را می شناسد و هم ما شناخت خوبی از شیوه پاس دادنش داریم.
امیرغفور درباره شرایط روحی تیم ملی ایران پس از بازگشت از روسیه گفت: همچنان انگیزه تیم ایران بالاست. اینطور نیست که حالا چون دو بازی به روسیه باختیم دیگر انگیزه ای برای ادامه کار نداشته باشیم. ولاسکو تاکید کرده در هر بازی چه بردیم و چه باختیم باید همه چیز را فراموش کنیم و بازی به بازی بهتر شویم و تنها روی شرایط مسابقه تمرکز کنیم. ان‌شالله مقابل صربستان هم خوب بازی می کنیم و نتیجه هم می گیریم. مطمئن هستم که مردم برای بازی به سالن می آیند و از ما حمایت می کنند. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و رضایت مردم عزیز را به ارمغان بیاوریم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: